SB

Med Amanda & Seven!

Besökare

Hej allihop.
Har inte blivit mycket uppdaterande på sista tiden, men har lagt bloggen lite på hyllan. När Seven är såld kommer jag inte använda den mer så det känns lite "värdelöst" att hålla igång den när motivationen ändå är lite svajig.
 
Jag fortsätter iaf att rida och hålla igång Seven till besökare som vill komma och kolla. Häromdagen fick jag lite spontan hjälp av Jenny då vi inte alls klaffade och jag ringde henne och bad henne komma och kolla en snabbis vad som var fel. Det visade sig att min hand, som vanligt, bara åkte med i rörelserna och jag hade inget stöd. Därför gick han och vinglade och slängde kroppen hit o dit och ingenting funkade. När jag stod där och lyssnade på vad hon sa, så sa hon "det där är ju drömläget. kunde du ha ett sådant där stöd i skritt och trav skulle det ju gå kanon" i princip. Så jag red lite till och fokuserade på att handen skulle vara HELT STILLA. Och resultatet blev mycket bättre DIREKT. Shiiit vad skulle jag göra utan henne? 
 
Igår va jag riktigt fokuserad och hade som mål att få tillbaka den där känslan och få honom att gå bra och att jag skulle ha rätt stöd osv. Det gick faktiskt ruskigt bra, bättre än på mycket länge så det kändes väldigt bra. Han orkar inte mycket, men det är inte så konstigt. Han har ju faktiskt ingen speciellt bra form eftersom jag inte hållt efter utan att det bara blivit ströridning för det mesta, så det är klart att han inte orkar särskilt länge när jag väl hittar den rätta formen. Nu hoppas jag bara att besökarna ser potentialen trots formsvackan... Hoppas hoppas!
 
Det ska förresten komma en och kolla på söndag :) Känns jättespännande. Lite nervöst såklart, men det blir bra det här. Magen säger de!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: