SB

Med Amanda & Seven!

Dåligt med uppdatering

Har blivit lite bad update de senaste dagarna, och kommer bli framöver också. Har så sjukt med plugg och ligger efter mycket, plus att jag inte orkar. Har tappat lite glöd med bloggandet nu när Seven ska säljas. Just nu promenerar jag med honom ca 25 minuter varje dag och ska göra det nästa vecka också, för när Lollo red honom i onsdags tyckte Jenny att han inte ville ta för sig med bak, som om han var väldigt stel. Inte halt på något vis, men vi kom överens om att det inte skadade att skritta honom en vecka och skritta med lång steglängd så han får stretcha lite. Jag stretchar även efteråt och masserar.
 
Tror att han gått och blivit stel osv för att han inte haft brodd på bak när han gått med Kryssan och fölisen, och när han känner att han inte får fullt grepp trippar han bara och det säger ju sig självt - går man och spänner sig hela tiden blir man ju stel. Så egentligen inte så konstigt. Nästa helg ska jag rida lektion för Jenny har jag tänkt, och börja ordentligt med träningen nu, så att det är någon som vill köpa honom! :)
 
Nu måste ja plugga... Åh får spunk, men vad gör man? 
 
Jag vill ha sommar. Ge mig den nuuu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: