SB

Med Amanda & Seven!

Göra lite annat

Haha, hur trötter får man vara på en skala egentligen? Gick o la mig vid nio igår (!!!!) och sov till typ tio idag. Så nu är jag lite småseg, men är tacksam för att huvudvärken från igår iaf är borta. 
 
Ska nog dra iväg till stallet snart, och skritta ut på lillhästen en stund. Får bli långa tyglar och bara ta det allmänt chill. Framöver ska det inte bli mycket jobba, känns som att jag fått tillräckligt mycket bevis på att han inte orkar ... Så nu blir det lugnt framöver, bara se till att han mår super och inte anstränga hans känsliga kropp! Har fått svar från Thorslunda om tider att komma, men ska prata med mamma/pappa och Jenny som jag gärna vill ha med oxå, om när vi ska åka. 
 
Precis som rubriken lyder, ska jag åka in till stan senare på dan och möta upp syrran, så ska vi åka hem till henne (hon bor ju numera i stan med pojkvännen Tommy i en 2:a) och käka, sen ska vi alla tre gå på Beautiful Creatures på kvällen! Skooooj! Ska bli jättekul att få se den, har längtat länge haha. 
 
Nu ska jag göra mig iordning och pigga upp mig lite, sen dra till stallet och chilla med den vackraste hästen på denna jord ♥ har jag förresten sagt att jag klippte lite man och pannlugg häromdagen? :p freddan insisterade på att jag skulle klippa pannluggen rak, och jag provade. Nu är han så sjuukt söt, ser ut som en busig liten ponny! Och såklart blev manen för kort, så nu är det en blandning mellan kortkort och stubb. Yeah... Vet faktiskt inte hur jag lyckas! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: