SB

Med Amanda & Seven!

Hur det gick

Det blev en väldigt intressant dag idag, må jag säga. Seven gillade hon som provred, men väninnan hon hade med sig (som visade sig vara en gammal bekant till mig!) tyckte inte att Seven gick helt rent. Och där dog jag lite. För det första, fruktansvärt pinsamt, för det andra, VAD I HELVETE ÄR DET SOM HÄNDER?! Hon förklarade att han inte ville ta för sig riktigt med höger bak, vilket även jag såg sen när "provridaren" (lämnar inga namn) red. Fruktansvärt tråkigt. Hemskt. Men båda tjejerna gillade honom jättemycket, och det va ju givetvis skönt... Men vem gillar inte min älskade lilla charmknutte?
 
Vi kom i alla fall överens allihop om att en kiropraktor/equiterapeut borde se över honom, så jag har mailat till Thorslunda ikväll och beskrivit problemet och väntar nu på att dom ska svara. Det va ju det här mamma och pappa sa att vi inte hade råd med, men jag propsar på att vi inte har ngt val. Vilket är helt sant. Jag provade att vänta ut problemet, det funkade inte, så nu provar vi något annat. Det som vi kanske borde provat från början. Men då vet vi det... Man lär sig av sina misstag... Jävla skit att andra, djur som människor, ska bli lidande av det. 
 
Blir Seven dock friskförklarad sa hon att hon var intresserad, så nu hoppas jag av hela mitt hjärta, hela min jävla kropp på att detta går vägen. Vill inte tänka på konsekvenserna om skadan inte går att rätta till. Klarar det bara inte. Fyfan. 
 
Får än en gång träna på att skjuta det negativa åt sidan och hoppas på det bästa. "Se ljuset och inte drunka i mörkret" ;) Jag ska göra allt vad jag kan för mitt hjärta. Nu jävlar, nu ska det här bli bra. En gång för fucking alla.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: