SB

Med Amanda & Seven!

Veterinären

Tanken var att åka till Thorslunda på fredag, tid klockan 12. 
 
Problemet är bara att jag vet inte om jag har chaufför. Eller någon som kan följa med och hjälpa till/vara stöd/vara sällskap. Eller om hästen överhuduvtaget kommer gå på transporten. Fan va roligt allt blev helt plötsligt. 
 
Positivt, jag vet. Men nuuuuuuuu blev allt bara jääääääääättejoooooooobbigt. FAN att jag inte har eget körkort och egen transport och kan sköta hela grejen själv. 
 
Nu ryker det ur öronen. Är lite arg alltså. Kanske rentav förbannad. På hela situationen. Skiiiiiiiiiiiiiiiiit. Hela den här dagen har bara varit as-pain (rolig ibland). Skulle kunna gå o sova bara för att få slippa leva mer för idag. Herrejävlar asså...

Kommentarer

  • Pucko säger:

    Har du hittat chaufför??
    Jag kan om det krisar och jag är van att köra hästtransport... :)

    Svar: Yes chaufför hittad! Det blir fredag den första mars (nästa vecka) istället, och då kör pappsen :) tack ändå!:D
    amaluna.blogg.se

    2013-02-21 | 14:09:36
    Bloggadress: http://livetmedpucko.nu
  • Sara säger:

    Kom du iväg?

    Svar: Nej, det gjorde jag inte. Fick en tid nästa fredag, första mars, klockan halv ett som jag tog istället! :)
    amaluna.blogg.se

    2013-02-23 | 12:02:46
  • Pucko säger:

    Skönt att det löste sig :)
    En fråga, och du får självklart säga nej... Får man följa med när du ska till Thorslunda?

    Svar: Det är klart du får följa med! :D Det finns en plats kvar i bilen, så det blir perfekt! :D
    amaluna.blogg.se

    2013-02-26 | 17:05:45
    Bloggadress: http://livetmedpucko.nu
  • Pucko säger:

    Åh, då följer jag gärna med om det är okej!? :)

    Svar: Duu, får jag fråga dig en sak nu? :P skulle du kunna tänka dig att köra...? men bara om du orkar och vill (och vi betalar såklart!)! pappa kan köra, men tycker det är lite små-omständigt att ta ledigt, så jag tänkte att jag ändå kan fråga dig. som sagt, det är ju till tierp, så om du inte orkar kör såklart pappsen! :)
    amaluna.blogg.se

    2013-02-26 | 22:06:45
    Bloggadress: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här: