SB

Med Amanda & Seven!

Så va de plötsligt slut

Ja, som ni kanske vet vid det här laget är Seven borta nu. Orkar inte sätta mig ner och skriva allt så detaljerat, men jag ångrar inte mitt beslut för det var det allra bästa för honom. Vilan gjorde honom något lite bättre i kroppen, men han blev istället riktigt knäpp för att han inte fick motion, så det känns som jag gjorde rätt. Jävligt, jävligt förbannat jobbigt dock. Känns så himla sjukt att jag är hästlös nu... Kan liksom åka hem efter skolan. Känns tomt. Känns plötsligt som att jag har tonvis med tid och jag gillar det inte... Faktiskt. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! 
 
Vet inte vad som händer framöver. Orkar inte skriva om mina tankar, har typ inga så det blir nog bara kattskit av det hela.
 
Jag har gjort en ny blogg. Den här ska jag lämna bakom mig helt (men inte radera tror jag), och jag vill inte ha Snoozam heller. Min nya alias är "amaluna" (amanda lundqvist + ett a), och ja, jag har redan paxat det bloggnamnet. Bloggen har dock inte kommit igång än, och jag vet inte om jag fullt ut kommer blogga heller, haha. Troligen. Det är ju kul! Ibland. We'll see. 
 
Nu har jag ju förövrigt iPhone oxå. Och därmed instagram! Vill du följa mig? @amalunas ofc. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: